- Inici>
- Estiu>
- Ulleres de Sol>
- ULLERES DE SOL KI ET LA WAZZ 1-2A
ULLERES DE SOL KI ET LA WAZZ 1-2A
DIFERENTS COLORS
100% Confort
Aquestes ulleres de sol de Ki ET LA per a nadons són ergonòmiques, flexibles, lleugeres i delicades.
No exerceixen pressió a les temples ni a l'envà nasal del nadó o nen així com pressió a les orelles que els pugui fer mal.
El fet que siguin còmodes per al nen t'ajudarà a aconseguir que les porti posades el major temps possible en no tenir molèsties i estar protegint-se del sol.
100% Segurs i irrompibles
o Tant la muntura sense frontisses com els vidres són irrompibles per seguir el ritme dels nens
o Inclou una corretja ajustable que permet fixar correctament les ulleres al nen de manera còmoda i segura
o Muntura en una sola peça que gràcies a la tecnologia ziga-zaga no necessita tenir frontisses ni cargols.
100% Protecció solar
o Vidres de policarbonat de categoria 3.
o Filtres contra el sol: Filtre anti-UVA, anti-UVB, anti-UVC.
o Filtre antillum Blau per reduir l'enlluernament
o L'alçada dels vidres de 3,1 cm (1-2 anys) i 3,5 cm (2-4 anys) per protegir perfectament l'ull del nen.
o Opció de substituir les lents d'origen per unes lents òptiques correctives
Respectuoses amb el medi ambient
La muntura és reciclable (vidres a part) i l'estoig de cartró que conté les ulleres de sol és reutilitzable i reciclable.
El fet que siguin ecològiques contribueix amb una millor preservació del planeta.